Interviurile IAB MIXX: Laurentiu Dumitrescu, Digital Star

Posted on

Castigatoare a 2 premii IAB MIXX in 2015 (Best Awareness Campaign si Best Digital PR Campaign), precum si a numeroase alte distinctii ale industriei la nivel local si international, Digital Star este una dintre cele mai active agentii digitale din Romania.  Am stat de vorba cu Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner al agentiei, despre ce inseamna MIXX Awards pentru o agentie si ce recomandari are pentru ca brandurile sa isi vada campaniile recompensate.

1. Ce inseamna IAB MIXX Awards in industria locala?
Industria locala duce lipsa de festivaluri care sa premieze creativitatea. IAB Mixx Awards este un festival cu o reputatie importanta la nivel international care poate aduce un plus de competitivitate in industria locala.

2. Ce v‐a determinat sa participati la IAB MIXX Awards?
Reputatia festivalului la nivel International.

3. Ne puteti detalia cum au luat fiinta campaniile castigatoare si care a fost impactul acestora online?
Procesul este destul de asemanator pentru toate campaniile create de agentia noastra. Am incercat de fiecare data sa punem in aceeasi camera nu mai mult de patru oameni care sa discute despre brief mai putin de doua ore. Repetam procesul pana cand ajungem la ideea potrivita. Campaniile premiate au avut ca obiectiv final cresterea vanzarilor. Obiectivele au fost depasite in cazul campaniilor premiate la IAB Mixx Awards.

4. De ce are nevoie un brand pentru a avea parte de o campanie de succes?
Sunt multe ingrediente pentru o campanie de succes. Cred ca cele mai importante in acest moment sunt curajul si intelegerea modului in care tehnologia a schimbat advertisingul.

5. Ce schimbari au avut loc dupa castigarea premiilor MIXX Awards?
Dupa castigarea de premii echipa agentiei primeste un boost de entuziasm si energie. Ma bucur cand oamenii cu care lucrez capata mai multa incredere si energie pentru a face noi proiecte interesante. Premiile IAB Mixx ne‐au dat si anul acesta boost‐ul  despre care vorbeam mai sus.

6. Ce fel de campanii considerati ca au cea mai mare sansa sa aiba un impact online?
Cele pe care nu le simti ca o campanie de advertising. Tehnologia le permite oamenilor sa evite advertising‐ul in mediul online. O campanie de succes este una pe care oamenii vor sa o vada si vorbesc despre ea.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five − 3 =